Învățământ cu frecvență

Licență - Orar și grupe

Masterat zi - Orar și grupe

Orar și Grupe

AnulSemestrul 1Semestrul 2
Anul I

Orar – Semestrul I – Anul universitar 2024-2025

Grupe

 
Anul II

Orar – Semestrul I – Anul universitar 2024-2025

Grupe

 

 

Orar și Grupe

AnulSemestrul 1Semestrul 2
Anul I

Orar – Semestrul I – Anul universitar 2024-2025

Grupe

 
Anul II

Orar – Semestrul I – Anul universitar 2024-2025

Grupe

 

 

Orar și Grupe

AnulSemestrul 1Semestrul 2
Anul I

Orar – Semestrul I – Anul universitar 2024-2025

Grupe

 
Anul II

Orar – Semestrul I – Anul universitar 2022-2023

Grupe

 

 

Orar și Grupe

AnulSemestrul 1Semestrul 2
Anul I

Orar – Semestrul I – Anul universitar 2024-2025

Grupe

 
Anul II

Orar – Semestrul I – Anul universitar 2024-2025

Grupe

 

 

Orar și Grupe

AnulSemestrul 1Semestrul 2
Anul I

Orar – Semestrul I – Anul universitar 2024-2025

Grupe

 
Anul II

Orar – Semestrul I – Anul universitar 2024-2025

Grupe

 

 

Situație studenți

Logarea pe această platformă pentru studenţii români se face cu CNP

  • Cont: CNP
  • Parolă: data naşterii (DD-MM-YYYY)
  • Exemplu:
  • Cont: 2750216232323
  • Parolă: 16-02-1975

Logarea pe această platformă pentru studenţii străini se face cu NUMĂRUL MATRICOL

  • Cont: Nr. matricol
  • Parolă: data naşterii (DD-MM-YYYY)
  • Exemplu:
  • Cont: 112345
  • Parolă: 16-02-1975

Platforma de e-learning

Platforma USAMV GO​

Structura anului universitar

Finalizare studii

Licență

EXAMEN DE FINALIZARE A STUDIILOR DE LICENŢĂ SESIUNEA IUNIE 2025

Perioada de înscriere: până pe 20.06.2025

În vederea depunerii lucrării pentru înscrierea la examenul de diplomă, începând din acest an, procedura este urmatoarea:

  • Se încarcă forma finală a lucrării în platformă 20-22.06.2025
  • Studentul trimite secretarului de comisie până pe 10.06.2025 lucrarea pentru verificarea antiplagiat, pe e-mail-ul instituțional
  • Răspunsul secretarului de comisie va fi dat până cel târziu pe 15.06.2025, pe e-mail-ul studentului (instituțional)
  • Dacă procentul din raport depășește 30% plagiat, studentul va remedia lucrarea și o va retrimite pentru ultima verificare până pe data de 19.06.2025
  • Raportul antiplagiat se atașează la lucrare și se duce la conducătorul științific care va intocmi rezoluția
  • !!!!ATENȚIE!!!! DIN MOMENTUL ÎN CARE AVEȚI RAPORTUL ANTIPLAGIAT FINAL, LUCRAREA NU SE MAI POATE MODIFICA
  • !!!!ATENȚIE!!!! Depășirea procentului de plagiat nu permite studentului depunerea lucrării în vederea susținerii
  • LUCRAREA SE PREDĂ DOAR ÎN FORMĂ SPIRALATĂ 

PENTRU ÎNSCRIEREA LA SUSȚINEREA EXAMENULUI DE FINALIZARE A STUDIILOR ABSOLVENTA(UL) TREBUIE SĂ DEPUNĂ  UN DOSAR PLIC, LA SECRETARIAT, CU URMĂTOARELE documente:

  • RAPORT DE SIMILITUDINE CU SEMNĂTURILE AFERENTE (descarca de aici)
  • CERERE ÎNSCRIERE (descarcă de aici) – cu semnătura îndrumătorului ştiinţific al proiectului de diplomă;
  • FIȘA DE LICHIDARE (descarcă de aici); (vizele de pe verso vor fi obtinuțe prin secretariat BTH. Nu este necesară prezența absolventului în incinta Universității)
  • DECLARAȚIE AUTENTICITATE – 2 EXEMPLARE – 1 in proiect, 1 in dosar (descarcă de aici);
  • COPIE C.I. – original si fotocopie
  • CERTIFICAT DE NASTERE – original si fotocopie
  • DOUĂ FOTOGRAFII REALIZATE RECENT, PE HÂRTIE FOTOGRAFICĂ, COLOR, FORMAT 3 x 4 CM în plan apropiat, altele decât cele de pe diploma de bacalaureat
  • COPIE CERTIFICAT CĂSĂTORIE (dacă este cazul) – original si fotocopie

Lucrarea de diplomă va fi depusă atât în format fizic odată cu dosarul de înscriere, cât și în format electronic, sub forma a 2 fișiere, inscripționate pe un CD, ca fișiere Word și PDF. Coperta dosarului va fi completata conform modelului.

Ghid de întocmire a lucrării de diplomă

Prezentarea PowerPoint a lucrării se trimite pe e-mail secretarului de comisie cu cel puțin 24 de ore înainte de susținerea lucrării.

SUSȚINEREA EXAMENELOR DE LICENȚĂ SE VA FACE ÎN FORMAT FIZIC!

Secretar comisie:

Biotehnologii Agricole: Sef lucr Geicu Cristea Mihaela          

 mihaela.geicu@usamv.ro

Biotehnologii Medical – Veterinare: Sef lucr.univ.dr Popa Aglaia              

 aglaia.popa@bth.usamv.ro

Biotehnologii pentru Industria alimentara: Conf. univ. dr. Oana Livadariu

oana.livadariu@usamv.ro

TEMATICA PENTRU EXAMENUL DE DIPLOMA

EXEMPLE DE GRILE PENTRU EXAMENUL DE DIPLOMĂ 2024:

Comisie finalizare studii:

Biotehnologii Agricole :

Președinte

Prof. univ. dr.  Babeanu Narcisa

Membri

Conf. univ. dr Voaides Catalina

Conf. univ. dr. Gherghina Evelina

Prof. univ. dr. Petruta Cornea

Conf univ dr Dănăila Guidea Silvana

Membru supleant

Conf univ dr Vișan Luminița

Secretar

Sef lucr.dr. Geicu Mihaela

Biotehnologii medical-veterinare:

Președinte

Prof. univ. dr. Israel Florentina

Membri

Prof. univ. dr. Vamanu Emanuel

Conf. univ. dr. Luta Gabriela

Sef lucr.dr. Diana Groposila

Conf univ dr Diguță Camelia

Membru supleant

Sef lucr.dr.  Dinu Laura

Secretar

Asist. univ. dr. Popa Aglaia

Biotehnologii pentru industria alimentară:

Președinte

Prof. univ. dr. Mitelut Amalia

Membri

Conf. univ. dr. Belc Nastasia

Sef lucr. dr. Dobrinoiu Ricuța

Sef lucr. Dr. Draghici Mihaela

Conf. univ.dr.Balan Daniela

Membru supleant

Sef lucr. dr. Dobrinoiu Ricuta

Secretar

Sef lucr. dr. Livadariu Oana

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR ANULUI IV

EXAMENUL DE DIPLOMĂ SE VA SUSȚINE ÎN PERIOADA   30 IUNIE 2025 – 02 IULIE 2025

Prezentarea la examen se va face cu acte de identitate (carnet de student  sau C.I.)

Proba scrisă se va susţine în ziua de 30 iunie 2025:

  • ora 9:00, Aula Magna, etaj 1
  • Accesul in sala se face la ora 8,30

Proba orală se va susţine astfel:

  • 02 iulie 2025

ora 9:00, sala Biotehnologii de mediu  etaj I Biotehnologii agricole

  • ora 9:00, sala Biotehnologii fermentative, parter

Biotehnologii medical veterinare

  • ora 9:00, sala Biotehnologii alimentare, parter

Biotehnologii pentru industria alimentară

Disertație

EXAMEN DE FINALIZARE A STUDIILOR DE MASTER SESIUNEA IUNIE 2025

Perioada de înscriere: până pe 16.06.2025

În vederea depunerii lucrării pentru înscrierea la examenul de disertație, începând din acest an, procedura este urmatoarea:

  • Se încarcă forma finală a lucrării in platformă 17-18.06.2025
  • Studentul trimite secretarului de comisie până pe 04.06.2025 lucrarea pentru verificarea antiplagiat, pe e-mail-ul instituțional
  • Răspunsul secretarului de comisie va fi dat până cel târziu pe 11.06.2025, pe e-mail-ul studentului (instituțional)
  • Dacă procentul din raport depășește 30% plagiat, studentul va remedia lucrarea și o va retrimite pentru ultima verificare până pe data de 15.06.2025
  • Raportul antiplagiat se atașează la lucrare și se duce la conducătorul științific care va intocmi rezoluția
  • !!!!ATENȚIE!!!! DIN MOMENTUL ÎN CARE AVEȚI RAPORTUL ANTIPLAGIAT FINAL, LUCRAREA NU SE MAI POATE MODIFICA
  • !!!!ATENȚIE!!!! Depășirea procentului de plagiat nu permite studentului depunerea lucrării în vederea susținerii
  • LUCRAREA SE PREDĂ DOAR ÎN FORMĂ SPIRALATĂ 

PENTRU ÎNSCRIEREA LA SUSȚINEREA EXAMENULUI DE FINALIZARE A STUDIILOR ABSOLVENTA(UL) TREBUIE SĂ DEPUNĂ  UN DOSAR PLIC, LA SECRETARIAT, CU URMĂTOARELE documente:

  • RAPORT DE SIMILITUDINE CU SEMNĂTURILE AFERENTE (descarca de aici)
  • CERERE ÎNSCRIERE (descarca de aici) – cu semnătura îndrumătorului ştiinţific al proiectului de diplomă (descarcă de aici);
  • FIȘA DE LICHIDARE (descarcă de aici); (vizele de pe verso vor fi obtinuțe prin secretariat BTH. Nu este necesară prezența absolventului în incinta Universității)
  • DECLARAȚIE AUTENTICITATE – 2 EXEMPLARE – 1 în proiect, 1 în dosar (descarcă de aici);
  • COPIE C.I. – original si fotocopie
  • CERTIFICAT DE NASTERE – original si fotocopie
  • COPIE CERTIFICAT CĂSĂTORIE (dacă este cazul) original si fotocopie

Lucrarea de disertație va fi depusă atât în format fizic odată cu dosarul de înscriere, cât și în format electronic, sub forma a 2 fișiere, inscripționate pe un CD, ca fișiere Word și PDF. Coperta dosarului va fi completata conform modelului.

Ghid de întocmire a lucrării de disertație

Prezentarea PowerPoint a lucrării se trimite pe e-mail secretarului de comisie cu cel puțin 24 de ore înainte de susținerea lucrării.

SUSȚINEREA EXAMENULUI SE VA FACE ÎN FORMAT FIZIC!

Secretar comisie:

Comisie finalizare studii:

Biotehnologii în protecția mediului:

Președinte

Prof. univ. dr. Israel Florentina

Membri

Conf. univ. dr. Visan Luminita

Conf. univ. dr. Danaila Guidea Silvana

Membru supleant

Sef lucr. dr. Sicuia Oana

Secretar

Asist. univ. dr. Popa Aglaia

Biotehnologie și siguranță alimentară:

Președinte

Prof. univ. dr. Popa Mona

Membri

Conf. univ. dr. Belc Nastasia

Sef lucr. dr. Draghici Mihaela

Membru supleant

Conf. univ. dr. Balan Daniela

Secretar

Șef lucr. dr. Popescu Paul

Biotehnologii în industria farmaceutică:

Președinte

Prof. univ. dr. Babeanu Narcisa

Membri

Conf. univ. dr. Voaides Catalina

Sef lucr. dr. Groposila Constantinescu Diana

Membru supleant

Sef lucr. dr. Diguta Camelia

Secretar

Sef lucr. dr. Geicu Mihaela

Biotechnology and entrepreneurship:

Președinte

Sef lucr. dr. Toma Radu

Membri

Prof. univ. dr. Vamanu Emanuel

Sef lucr. dr. Dinu Laura

Membru supleant

Prof. univ. dr. Zirra Daniela

Secretar

Sef lucr. dr. Margarit Gabriela

ÎN ATENȚIA STUDENȚILOR ANULUI II MASTERAT

EXAMENUL DE DISERTATIE SE VA SUSȚINE  ÎNÎN PERIOADA   26    –  27    IUNIE  2025

Prezentarea la examen se va face cu acte de identitate (carnet de student  sau C.I.)

Proba orală se va susţine astfel:

26 iunie 2025

  • ora 9:00, sala Biotehnologii de mediu, etaj I Biotehnologii în industria farmaceutică
  • ora 9:00, sala Biotehnologii fermentative, parter I

Biotehnologii în protecția mediului  

  • ora 9:00, sala Biotehnologii alimentare, parter

Biotehnologie și siguranță alimentară

  • ora 9.00, sala Microbiologie, etaj I

Biotechnology and entrepreneurship