![]() ORAR
|
![]() STRUCTURĂ
|
![]() PLANIFICARE
|
![]() SITUAŢIE
|
![]() AVIZIER |
![]() REGULAMENTE ŞI
|
![]() FINALIZARE
|
![]() ACTIVITĂŢI
|
![]() ASOC. STUD.
|
ORAR ŞI GRUPE
ANUL I
ANUL I
Orar - Semestrul II - Anul universitar 2022-2023
ANUL II
ANUL II
Orar - Semestrul II - Anul universitar 2022-2023
ANUL I
ANUL I
Orar - Semestrul II - Anul universitar 2022-2023
ANUL II
ANUL II
Orar - Semestrul II - Anul universitar 2022-2023
ANUL I
ANUL I
Orar - Semestrul II - Anul universitar 2022-2023
ANUL II
ANUL II
Orar - Semestrul II - Anul universitar 2022-2023
PLANIFICARE EXAMENE
- BIOTEHNOLOGII AGRICOLE
- BIOTEHNOLOGII MEDICAL-VETERINARE
- BIOTEHNOLOGII PENTRU INDUSTRIA ALIMENTARĂ
ANUL I
ANUL I
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 (30 IANUARIE – 19 FEBRUARIE 2023)
ANUL II
ANUL II
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 (30 IANUARIE – 19 FEBRUARIE 2023)
ANUL I
ANUL I
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 (30 IANUARIE – 19 FEBRUARIE 2023)
ANUL II
ANUL II
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 (30 IANUARIE – 19 FEBRUARIE 2023)
ANUL I
ANUL I
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 (30 IANUARIE – 19 FEBRUARIE 2023)
ANUL II
ANUL II
Planificarea examenelor în sesiunea de iarnă 2022-2023 (30 IANUARIE – 19 FEBRUARIE 2023)
- BIOTEHNOLOGII ÎN PROTECŢIA MEDIULUI
- BIOTEHNOLOGIE ŞI SIGURANŢA ALIMENTARĂ
- BIOTEHNOLOGII ÎN INDUSTRIA FARMACEUTICĂ
- BIOTECHNOLOGY AND ENTREPRENEURSHIP
SITUAŢIE STUDENŢI
- BIOTEHNOLOGII AGRICOLE
- BIOTEHNOLOGII MEDICAL-VETERINARE
- BIOTEHNOLOGII PENTRU INDUSTRIA ALIMENTARĂ
Logarea studenţilor pe platforma University Management System se face la link-ul
Logarea pe această platformă pentru studenţii români se face cu ajutorul CNP-ului
Cont: CNP
Parolă: data naşterii (DD-MM-YYYY)
Exemplu:
Cont: 2750216232323
Parolă: 16-02-1975
Pentru studenţii străini se va folosi NUMĂRUL MATRICOL
Cont: Nr. matricol
Parolă: data naşterii (DD-MM-YYYY)
Exemplu:
Cont: 112345
Parolă: 16-02-1975
Erasmus+ este programul Uniunii Europene pentru educaţie, formare profesională, tineret şi sport care se desfăşoară în perioada 2014-2020 şi reuneşte cele 7 programe europene de finanţare anterioare: Învăţare pe Tot Parcursul Vieţii, Tineret în Acţiune, Erasmus Mundus, Tempus, Alfa, Edulink şi programul de cooperare cu ţările industrializate.
Erasmus+ le oferă studenţilor oportunitatea de a studia în universităţi din alte ţări şi de a derula perioade de stagiu / plasament în instituţii publice şi private de pe piaţă muncii. Studenţii pot petrece până la 12 luni într-o altă ţară pentru o mobilitate de studiu sau practică, în cadrul fiecărui ciclu de studii. Mobilităţile de studiu în universităţi din alte ţări pot fi de la 3 la 12 luni, iar plasamentele în instituţii publice sau private de pe piaţă muncii pot fi de la 2 la 12 luni.
Personalul din învăţământul superior şi personalul invitat din întreprinderi beneficiază de oportunităţi de predare, iar personalul didactic şi nedidactic are acces la formare.
Erasmus+ înseamnă învăţare, colaborare, soluţii creative, inovare şi conectare cu piaţă muncii.
Contact:
Dr. Ecaterina Ştefan
Coordonator instituţional Erasmus+ USAMV Bucureşti
Serviciul Relaţii Internaţionale (Corp A, Rectorat, parter)
E-mail: ecaterina.stefan@agral.usamv.ro
Documente:
- Carta Erasmus 2014-2020 & Erasmus Policy Statement
- Regulament de organizare şi funcţionare (ROF) al programului Erasmus LLP- valabil şi pentru Erasmus+
- Act adiţional la ROF privind recunoaşterea academică
- Learning Agreement for studies
- Bilateral Agreement UASVM Bucharest
- Acorduri bilaterale
- Ghidul Erasmus+ al studentului USAMV
- Erasmus Online Linguistic Support - OLS
AVIZIER
În curs de actualizare.
Declarația pe proprie răspundere privind evaluarea stării de sănătate
- Anexa 1 - Contract de studii universitare
- Anexa 2 - Convenţie de stagiu de practică
- Anexa 3 - Cerere pentru restituirea actelor de studii în cazul absolvenţilor
- Anexa 4 - Cerere pentru restituirea actelor de studii în cazul renunţării la studii
- Anexa 5 - Anunţ situaţii personale
- Anexa 6 - Cerere pentru motivarea absenţelor
- Anexa 7 - Cerere pentru învoiri în situaţii speciale
- Anexa 8 - Formular de răspuns către studenţi prvind cererile de învoire
- Anexa 9 - Cerere solicitare îndrumare cadru didactic
- Anexa 10 - Planificarea examenelor şi a colocviilor
- Anexa 11 - Cerere pentru susţinerea examenului cu o altă grupă
- Anexa 12 - Cerere pentru susţinerea examenelor în afara sesiunii
- Anexa 13 - Cerere pentru reexaminare
- Anexa 14 - Catalog pentru evidenţa notelor/calificativelor acordate pentru evaluarea activităţii profesionale a studenţilor
- Anexa 15 - Cotestaţie
- Anexa 16 - Cerere pentru înscriere în an suplimentar
- Anexa 17 - Cerere pentru certificarea ECTS
- Anexa 18 - Formular şi procedură pentru analiza colegială a activităţii studenţilor
- Anexa 19 - Cerere pentru reluarea studiilor întrerupte
- Anexa 20 - Cerere transfer de la un program de studii la altul
- Anexa 21 - Cerere pentru transfer între facultăţi
- Anexa 22 - Cerere transfer de la o universitate la alta
- Anexa 23 - Cerere pentru reînmatriculare
- Anexa 24 - Avertisment scris
- Anexa 25 - Notificare privind ridicarea bursei
- Anexa 26 - Notificare privind suspendarea dreptului de cazare în căminele studenţeşti
- Anexa 27 - Notificare privind exmatricularea
- Anexa 29 - Cerere pentru eliberarea actelor de studii
- Anexa 30 - Cerere pentru eliberarea actelor de studii în urgenţă
Informațiile cu privire la regulamente pot fi vizualizate aici.
Declarația pe proprie răspundere privind evaluarea stării de sănătate
- Anexa 1 - Contract de studii universitare
- Anexa 2 - Convenţie de stagiu de practică
- Anexa 3 - Cerere pentru restituirea actelor de studii în cazul absolvenţilor
- Anexa 4 - Cerere pentru restituirea actelor de studii în cazul renunţării la studii
- Anexa 5 - Anunţ situaţii personale
- Anexa 6 - Cerere pentru motivarea absenţelor
- Anexa 7 - Cerere pentru învoiri în situaţii speciale
- Anexa 8 - Formular de răspuns către studenţi prvind cererile de învoire
- Anexa 9 - Cerere solicitare îndrumare cadru didactic
- Anexa 10 - Planificarea examenelor şi a colocviilor
- Anexa 11 - Cerere pentru susţinerea examenului cu o altă grupă
- Anexa 12 - Cerere pentru susţinerea examenelor în afara sesiunii
- Anexa 13 - Cerere pentru reexaminare
- Anexa 14 - Catalog pentru evidenţa notelor/calificativelor acordate pentru evaluarea activităţii profesionale a studenţilor
- Anexa 15 - Cotestaţie
- Anexa 16 - Cerere pentru înscriere în an suplimentar
- Anexa 17 - Cerere pentru certificarea ECTS
- Anexa 18 - Formular şi procedură pentru analiza colegială a activităţii studenţilor
- Anexa 19 - Cerere pentru reluarea studiilor întrerupte
- Anexa 20 - Cerere transfer de la un program de studii la altul
- Anexa 21 - Cerere pentru transfer între facultăţi
- Anexa 22 - Cerere transfer de la o universitate la alta
- Anexa 23 - Cerere pentru reînmatriculare
- Anexa 24 - Avertisment scris
- Anexa 25 - Notificare privind ridicarea bursei
- Anexa 26 - Notificare privind suspendarea dreptului de cazare în căminele studenţeşti
- Anexa 27 - Notificare privind exmatricularea
- Anexa 29 - Cerere pentru eliberarea actelor de studii
- Anexa 30 - Cerere pentru eliberarea actelor de studii în urgenţă
FINALIZARE STUDII
EXAMEN DE FINALIZARE A STUDIILOR DE LICENȚĂ
SESIUNEA SEPTEMBRIE 2022
Perioada de înscriere: 05-09.09.2022
Susţinerea probei scrise: 12.09.2022
Depunerea si soluţionarea constestaţiilor: 13.09.2022
Susţinerea proiectului: 14.09.2022
Ghid de întocmire a lucrării de licență
PENTRU ÎNSCRIEREA LA SUSȚINEREA EXAMENULUI DE FINALIZARE A STUDIILOR ABSOLVENTA(UL) TREBUIE SĂ DEPUNĂ UN DOSAR PLIC, LA SECRETARII DE COMISIE, SALA DE LANGA SECRETARIAT “PROFESORI ASOCIATI”, CU URMĂTOARELE documente:
- CERERE ÎNSCRIERE (descarcă de aici) - cu semnătura îndrumătorului ştiinţific al proiectului de diplomă;
- FIȘA DE LICHIDARE (descarcă de aici);
- DECLARAȚIE AUTENTICITATE – 2 EXEMPLARE - 1 in proiect, 1 in dosar (descarcă de aici);
- COPIE C.I.;
- DOUĂ FOTOGRAFII REALIZATE RECENT, PE HÂRTIE FOTOGRAFICĂ, COLOR, FORMAT 3 x 4 CM.
Lucrarea de diplomă va fi depusă atât în format fizic odată cu dosarul de înscriere, cât și în format electronic, sub forma a 2 fișiere, inscripționate pe un CD, ca fișiere Word și PDF. Coperta dosarului va fi completata conform modelului.
Prezentarea PowerPoint a lucrării se trimite pe e-mail secretarului de comisie cu cel puțin 24 de ore înainte de susținerea lucrării.
SUSȚINEREA EXAMENELOR DE LICENȚĂ SE VA FACE ÎN FORMAT FIZIC!
Secretar comisie:
- Biotehnologii Agricole: Șef.lucr.dr. Geicu-Cristea Mihaela - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Biotehnologii Medical-Veterinare: Șef.lucr.dr. Toma Radu - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Biotehnologii pentru Industria Alimentară: Șef.lucr.dr. Drăghici Mihaela - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
EXEMPLE DE GRILE PENTRU EXAMENUL DE DIPLOMĂ 2022:
Arhivă:
EXAMEN DE FINALIZARE A STUDIILOR DE MASTER
SESIUNEA SEPTEMBRIE 2022
Perioada de înscriere: 05-09.09.2022
Susţinerea proiectului de disertaţie: 14.09.2022
Ghid de întocmire a lucrării de disertație
PENTRU ÎNSCRIEREA LA SUSȚINEREA EXAMENULUI DE FINALIZARE A STUDIILOR ABSOLVENTA(UL) TREBUIE SĂ DEPUNĂ UN DOSAR PLIC, LA SECRETARII DE COMISIE, SALA DE LANGA SECRETARIAT “PROFESORI ASOCIATI”, CU URMĂTOARELE documente:
- CERERE ÎNSCRIERE (descarcă de aici);
- FIȘA DE LICHIDARE (descarcă de aici);
- DECLARAȚIE AUTENTICITATE – 2 EXEMPLARE - 1 în proiect, 1 în dosar (descarcă de aici);
- COPIE C.I.;
- DOUĂ FOTOGRAFII REALIZATE RECENT, PE HÂRTIE FOTOGRAFICĂ, COLOR, FORMAT 3 x 4 CM.
Lucrarea de disertație va fi depusă atât în format fizic odată cu dosarul de înscriere, cât și în format electronic, sub forma a 2 fișiere, inscripționate pe un CD, ca fișiere Word și PDF. Coperta dosarului va fi completata conform modelului.
Prezentarea PowerPoint a lucrării se trimite pe e-mail secretarului de comisie cu cel puțin 24 de ore înainte de susținerea lucrării.
SUSȚINEREA EXAMENULUI SE VA FACE ÎN FORMAT FIZIC!
Secretar comisie:
- Biotehnologie și Siguranță Alimentară: Asist. Popescu Paul - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Biotehnologii în Industria Farmaceutică: Șef.lucr.dr. Diguța Camelia - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Biotehnologii în Protecția Mediului: Șef.lucr.dr. Geicu-Cristea Mihaela - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Biotechnology and entrepreneurship: Șef.lucr.dr. Toma Radu - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Arhivă:
ACTIVITĂŢI EXTRACURRICULARE
Model cerere practica - ciclul licenta
Model cerere indrumare lucrare de diploma
Agentia de Credite si Burse de Studii (Ministerul Educatiei Nationale si Cercetarii Stiintifice) a facut publice ofertele pentru burse de studii in strainatate acordate in baza documentelor de colaborare bilaterala, pentru anul universitar 2016-2017.
Oferta anexata, precum si legislatia in vigoare, le puteti gasi pe site-ul Agentiei:http://www.roburse.ro/.
Atelier de Antreprenoriat pentru Studenti, organizat de Ambasada Canadei din Romania in colaborare cu Biroul Europei Centrale si de Est al Agentiei Universitare de Francofonie.
Limba de lucru: franceza
Perioada: 17-19 Martie 2016 in Bucuresti
Persoana de contact: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Informatii la : https://www.auf.org/bureau/bureau-europe-centrale-et-orientale/appels-offre-regionales/atelier-entrepreneuriat/
ASOCIAŢIA STUDENŢILOR BIOTEHNOLOGI
- DESPRE ASB
- EVENIMENTE ŞI PROIECTE
Asociația Studenților Biotehnologi (ASB) este o organizație neguvernamentală, înființată în iunie 2014 de către un grup de studenţi ambițioși, menită să ajute la soluționarea problemelor studențești și să sprijine promovarea activităților cu impact cultural și social desfășurate în cadrul Facultății de Biotehnologii.
ECHIPA
ASB are următoarea structură ierarhică:
• Președinte: Cristina Obreja - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
• Vicepreședinte: Miu Ana-Maria - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
• Secretar: Carabă Bianca-Maria - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Rorich Mircea - Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
CONTACT
Sediu: Bd. Mărăști nr. 59, sector 1, București
Facebook: asbusamv.ro
Instagram: /asbusamv
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
- Acțiunea admiterea
- Conferinţa Internaţională "Agricultură pentru viaţă, viaţă pentru agricultură"
- Simpozionul Național Studențesc - ,,Biotehnologiile – prezent și viitor”
- Colaborare cu asociația AgroBiotechRom
- Donație cadouri în parteneriat cu Asociația Aura Ion
- Donație cadouri în parteneriat cu Asociația Aura Ion ediția a II-a
- Donație cadouri în Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii "Grigore Alexandrescu" București
Acțiunea admiterea
În acest scop, ASB caută voluntari din cadrul facultății pentru promovarea masivă a acesteia în rândul liceelor în care au studiat 4 ani, atât din București, cât și din afara acestuia.
La nivel organizatoric, se realizează fly-ere și postere de către membrii echipei din departamentul de Comunicare, dar și un filmuleț de prezentare, toate cu ajutorul exclusiv al facultății și al cadrelor didactice.
Se organizează ,,Ziua Porților Deschise” în cadrul Facultății de Biotehnologii unde elevii pot vizita laboratoarele în care se lucrează și pot discuta diverse aspecte cu diferite cadre didactice.
Conferinţa Internaţională "Agricultură pentru viaţă, viaţă pentru agricultură"
În fiecare an, ASB participă la organizarea și promovarea Conferinței Internaționale “Agricultură pentru viață, viață pentru agricultură” prin recrutare de voluntari, eveniment care se desfășoară în cadrul Facultății de Biotehnologii și cuprinde mai mult de 500 de lucrări cu peste 1800 de autori și experți din 42 de țări din întreaga lume din domeniul agriculturii. Astfel, țoti cei care au contact cu acest eveniment au șansa de a găsi aici noi rezultate ale cercetătorilor științifice, idei inovatoare și experiențe practice în legătură cu agricultura, viața și mediul înconjurător aduse de cercetători, stundenți și profeșioniști.
Simpozionul Național Studențesc - ,,Biotehnologiile – prezent și viitor”
Facultatea de Biotehnologii organizează acest simpozion cu scopul de a reuni studenți, masteranzi și doctoranți cu preocupări în domeniul biotehnologiilor alimentare, medicale, farmaceutice, pentru protecția mediului și agricole sub formă de prezentări sau postere.
ASB sprijină acest eveniment prin promovare și participare activă a studenților.
Colaborare cu asociația AgroBiotechRom
ASB, în parteneriat cu asociația AgroBioTechrom, a participat activ la European Biotech Week în cadrul Bucharest Science Festival 2017. Cei doi membrii ai asociației au mers în școli de gimnaziu pentru a extrage ADN din banane. Acest lucru i-a bucurat foarte mult pe elevi și le-a oferit șansa să vizualizeze pentru prima dată molecula de ADN.
Donație cadouri în parteneriat cu Asociația Aura Ion
ASB încearcă să ii ajute pe copiii mai puțin privilegiați prin strângere de cadouri oferite de studenții Facultății de Biotehnologii, în parteneriat cu Asociația Aura Ion care oferă transportul necesar în afara Bucureștiului. Ajută-ne să îi binedispunem pe copii, pregătindu-le o surpriză!
Donație cadouri în parteneriat cu Asociația Aura Ion ediția a II-a
Pentru al doilea an consecutiv, ASB se implică, alături de Asociația Aura Ion, într-o strângere caritabilă pentru copiii mai puțin privilegiați de cadouri oferite de studenții Facultății de Biotehnologii.
Donație cadouri în Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii "Grigore Alexandrescu" București
În pragul sărbatorilor de iarnă, studenții Facultății de Biotehnologii s-au gândit să le ofere o mică bucurie copiilor ce au rămas în această perioadă în spital, fiind spiridușii lui Moș Crăciun pentru 35 de micuți.